2012. június 23., szombat

Friss..

Sajnos még nem frissel érkezem, azt holnap estére tervezem előreláthatólag. Ma szerettem volna, de a nyelvvizsga írásbeli kicsit lefárasztott és muszáj egy kicsit kifújnom magam. Ma pedig Szentiván-éj van a városban, kicsit kinézek "berúgni". Na nem ám :P Egy képpel kedveskedek Nektek, amit ma fényképeztem :D Ilyen az idő nálam! :)





Addig is, hogy ne unatkozzatok egy kis ízelítő:

- Mi??? Hogy ééééén? - ennyi jött ki a torkomon. Hogy én csak ugródeszkának használtam őt? KIZÁRT!
Sosem voltam olyan számító ember, aki a másik ember hátán kapaszkodna fel. Főleg nem én, és nem Annán!
*                                                 
Az elkövetkezendő hetekben próbáltam a társaságát keresni, de hiába. Msn-en hiába írtam neki, nem válaszolt. Hát persze, miért is válaszolna!
A kártyavár egyre jobban leomlóban van körülöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése