2012. június 15., péntek

1. fejezet - Kezdetek


Nos, halihó emberek!
Meghoztam az első fejezetet, remélem elnyeri a tetszéseteket. Ne spóroljatok a kommentekkel, valamint a tetszik/nemtetszik gombokkal se.
Nem szaporítom tovább a szót.......jó olvasást! (:

*


Mindig is álmodozó ember voltam. Hogy miért is? Nem tudnám pontosan megfogalmazni. Talán.....mert az álomvilágom mindig is jobban tetszett, mint amiben jelenleg éltem.
Egész életem a "neálmoddazéletethaneméldazálmaidat" alapja volt, de úgy látszik ezt nem sikerült mindez idáig megvalósítani.

Az egész gyakorlatilag akkor kezdődött, mikor bekerültem középiskolába. Addig szokványos tinédzser életet éltem, mint bárki más, olyannyira, hogy papíron osztottam és szoroztam.
Na igen, ez voltam ÉN!
Ki is vagyok én?
A nevem Liz James, 20 éves vagyok, van egy öcsém és egy nővérem. Jelenleg családommal élek az olaszországi Firenzében. Eleve már itt is kitűntem, mert hát ugye miért ne?! Utáltam a kialakult helyzetet, ami leginkább a szülők munkájából ered. Utáltam, hogy állandóan más lakcím kerül a személyimbe, utáltam azt, hogy sehol nem tudtam hosszabb távon barátokat szerezni, mert egy hónap után már felpakoltuk az utazó cirkuszt és továbbálltunk.
Anyukám magyar származású, apukám angol. Mindannyian Magyarországon születtünk, de kénytelenek voltunk Firenzébe költözni.
Szerencsére a nyelvekkel soha nem volt semmi problémám - anyanyelvi szinten beszéltem mind a magyart, mind az angolt.
Beilleszkedés soha nem ment könnyen, valamiért állandóan kilógtunk a sorból és ez sem volt másképp 6 évvel ezelőtt sem........

4 megjegyzés:

  1. Meg kell mondjam eddig nagyon tetszik :)) Kíváncsi vagyok mi is volt hat évvel ezelőtt.:)
    Remélem a következő rész kicsit hosszabb lesz, hogy tovább tudjam élvezni ;)

    VálaszTörlés
  2. Hey!Eddig érdekes!Most remélem nem utálsz:de lehet hogy a kövi fejezet hosszabb legyen.Mert nagyon olvasnám tovább. =)Na sok sikert!És ha látom irtál,jövök olvasni!Meli :)

    VálaszTörlés
  3. Nos...nagyon szépen köszönöm :)
    Ígérem a következő hosszabb lesz, Meli nem, nem utállak ezért, dehogyis :D
    Előreláthatólag hétfő este hozom a folytatást :P

    VálaszTörlés
  4. szia.
    most jutottam idáig és ez a történet eléggé érdekesnek indul.kíváncsi vagyok,mi sül ki belőle.
    Üdv:Lina.:)

    VálaszTörlés