2012. október 30., kedd

20. fejezet - Te vagy a legjobb dolog...

Sziasztok! Meg is érkeztem a hónap utolsó fejezetével. Remélem ugyanúgy elnyeri majd a tetszéseteket, mint az eddigiek. Nagyon-nagyon szépen köszönöm a 3 kommentet, iszonyatos mennyiségű energiát tudtam belőle meríteni. Amint megírtam ezt a bejegyzést, válaszolok is rájuk.
Hogyan telik az őszi szünet? És hogy bírjátok ezt a hirtelen hideget? Na és a hó?
Na, nem fecsegek tovább, kellemest olvasást!
Puszi: B.


Hétfő:
Fél 10-kor üvöltött az ébresztő. Inkább feküdni volt kedvem, mintsem felkelni. 10 perc forgolódás és punnyadás után leesett miért szólt az ébresztő.
- Basszus. Tuti csúszni fogok. - mérgelődtem.
Bevetettem magam a fürdőbe, gyors mosakodás, fogmosás, fésülködés - viszonylag megállt valahogy a fejem - vissza a szobába. Kint sütött a nap, szóval nem öltöztem fel nagykabátba. Egy kék angol zászlós póló és egy famersort mellett döntöttem, egy fekete papuccsal. Táskámba beleszórtam a telefont, pénztárcát meg a kulcsot. Az óra 10:10-et jelzett.
- Na, egész jó időt futottam. - jeleztem magamnak megnyugvásképp, hogy lesz még időm odaérni. Mivel Raven még aludt, halkan kislisszoltam és bezártam az ajtót.
15 perc kényelmes séta után értem el a zöld házat, amit szombaton viharos körülmények között hagytam el. Semmi lélekjelenlétem nem volt visszatérni és felidézni a szombaton történteket. Arról meg végképp fogalmam sincs, hogy mi lesz az érkezésem oka. Némi töprengés után megnyomtam a csengőt. Fél perc elteltével nyílt is az ajtó, ahol egy mosolygós arccal találtam szemben magam.
- Szia Liz! Örülök, hogy itt vagy. Gyere beljebb. 
- Jó Napot! Köszönöm. - válaszoltam.
- Kérsz valamit enni vagy inni? - kérdezte, de izgatottsága megjelent minden mozzanatában.
- Nem köszönöm.
Ugyanis egy falat nem menne le a torkomon. - gondoltam magamban.
- Őő...minek köszönhetem a meghívást? Mert szerintem nem csak a táska és a holmijaim visszaszolgáltatásáról van szó. Nemdebár? - kérdeztem mit sem sejtve.
A mosoly ami eddig az arcát ékesítette, éppen leolvadóban volt.
- Nos, ha már így nyíltan rákérdeztél. Igazad van. Tudod....amióta Márk apja elhagyott minket és az öccsét, Tomit elvesztettük egy balesetben, sokkal közelibb lett a kapcsolatunk. Tudjuk, hogy csak egymásra számíthatunk. Próbálom attól óvni ami rossz és boldognak látni őt. Nem tudom, hogy pontosan mi történt köztetek vagy mi az oka a nézeteltérésnek. De azt tudom, hogy most nem olyan, mint pár nappal ezelőtt volt. - fejezte be, én pedig feszült figyelemmel figyeltem.
- Pár nappal ezelőtt? - reagáltam vissza.
- Boldog volt, a szeme is csak úgy szikrázott az örömtől. Nem szeretnék és nem is akarok beleszólni a dolgaitokba, csak rossz látni, hogy az egyetlen fiam alig beszél hozzám, nem eszik és ki sem mozdul a szobájából, hacsak nem edzésre megy. Próbáljátok megbeszélni. - jelentette ki egyszerűen, de mégis félelmet tükröző tekintete aggodalomra adott okot.
- Próbáltuk, de nem igazán sikerült. Amúgy itthon van most? - kérdeztem.
- Nincs. Edzésen van. 3 órakor ér haza.
- Ja, igen. Persze, mondta is.
Elgondolkodtam azon, hogy mi is lenne jó mindhármunk számára.
Mindenesetre elgondolkodtató a tény, hogy ennyire - és úgy igazán mélyen - megtört az összeveszésünk miatt. Lehet beszélnem kellene vele. Nem szeretném, ha az édesanyja engem hibáztatna, ha a fia boldogtalan.
Sóhajtottam, majd megszólaltam újra:
- Nézze....
- Nyugodtan tegezz ám! - mosolygott.
- Nézd, ha ez kell ahhoz, hogy megnyugodj, akkor beszélni fogok vele. - feleltem olyan határozottsággal mint még soha. Na, ezt tuti nem gondoltam végig.
- Liz, nagyon hálás vagyok. - majdnem kiugrott örömében, de a mosoly levakarhatatlannak tűnt az arcáról. Felpattant a helyéről, felém fordult, majd megölelt.
Ölelés közben olyat mondott, amit sosem hittem volna, hogy meghallhatok:
- Te vagy a legjobb dolog Márk életébe. - közölte egyszerűen.
Mivel reagálni nem tudtam, ugyanis köpni-nyelni nem voltam képes, egy mosollyal vette a lapot.

6 megjegyzés:

  1. Szia B!

    Húha, van egy olyan érzésem, hogy ez a beszélgetés most új problémákat vetett fel. :D
    Elsőnek beléd kötök, mert meg kell jegyeznem, rövidebb lett, mint a másik, vagy csak nekem tűnt annak, nem tudom, de fájt, hogy hamar vége lett. ;)
    Aztán, lássuk a fejezetet! Őszinte elismerésem, hogy óra tízre sikerült elkészülnie, nekem ez valahogy mindig nagy nehézséget okoz.
    Az, hogy Mark anyukája meghívta egy indokkal a házba, hogy a fiáról beszéljenek, gonosz volt. Persze, megértem, hogy fáj a fia szomorúsága, de azért ne a lányt hibáztassa, bár remélem ez meg sem fordult a fejében.
    Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy hogyan is fog alakulni majd a kettejük közötti beszélgetés. Vajon Mark elküldi Lizt, hogy ezt csak az anyja találta ki, vagy bevallja, hogy hiányzik neki a lány?!
    Na, mindegy, én várom! :))
    Csókollak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nina Law!
      Hát remélem, hogy a rövid-hosszú téma ezentúl nem lesz probléma közöttünk, ezt próbálom ezentúl orvosolni. A dolgok az elkövetkezendő fejezetek során ki fognak derülni, amik remélem elnyerik a tetszésedet.
      Köszönöm a kommented! :)
      Puszi

      Törlés
  2. jahoppá most vettem észre hogy még ehez nem írtam:o néha kimegy a fejemből hogy kéne kommentelni:$ na de szóval;azaz utolsó mondat Márk anyukájától nagyon cuki volt:3 :D én ne se tudtam volna mást reagálni erre amúgy. meg az egész beszélgetés olyan fura. márminthogy Liz beszélget Márk anyukájával, akkor amikor Márk és Liz nincsenek jóban. ez olyan kis furcsa volt, de nincs vele problem:DD kíváncsi vagyok mikor fognak beszélni a dolgokról. ja és hogy hogyan fognak, meg milyen dolgokra térnek ki, meg minden érdekel úgyhogy siess! :D ööö kihagytam valamit? remélem nem:) tehát nagyon várom a következőt! puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számomra nem hagytál ki semmit, mert nagyon örülök, hogy írtál. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet, ami pedig a következményeket illeti, az a következőkben kiderül.
      Puszi :)

      Törlés
  3. OMG! :D Szia B! :)

    Már régebben elkezdtem olvasni a történeted, aztán valamiért abbamaradt, de most bepótoltam! :) Tegnap este fél 1-ig olvastam a fejezeteket. Már csak azért is kötelességemnek éreztem, hogy visszanézzek, mert olyan szép komit írtál nekem a blogomra! Nem fogom elfelejteni, ezt megígérhetem! :D

    Azt kell mondjam, hogyha én kellettem végső löketnek ahhoz, hogy elkezdj írni, hát gratulálok magamnak is, neked is! :D 1-2 helyesírási hibát eltekintve eszméletlen jó!!! Tetszik az alapstory, jól viszed a szálakat, nem találok benne kifogásolni valót! :) A zenék is tetszettek, hallgattam őket olvasás közben. :) Rendszeres olvasód lettem és próbálok majd kommentelni is, majd, ahogy az idő engedi! :)

    Izgatottan várom a folytatást! :D
    Puszi: Lauren :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lauren!
      Éjjel fél 1-ig olvastad? Ez komoly? Jujj...hát köszönöm.
      Örülök, hogy tetszik minden és most mindjárt ledőlök a székről, annyira boldog vagyok a kommentedtől.
      Remélem tetszeni fog a folytatás.
      Puszi :)

      Törlés