2012. november 7., szerda

21. fejezet - Fordul a kocka

Halihó! Egy pöttyet csúszott a fejezet, amiért előre is elnézést kérek! Remélem ezentúl sem fog alábbhagyni a kommentelőkedv, borzasztó jó olvasni a hozzászólásokat, tényleg. :)


*1óra múlva otthon*
Felettébb érdekes volt ez a beszélgetés. Igazság szerint nem tudok most mit kezdeni, de megígértem neki, hogy beszélek Márkkal. Nem volt erőm újból vitát szítani kettőnk között, de lehet, hogy megéri megpróbálni mégegyszer.
Leültem egy bögre tejeskávé társaságában a konyhaasztalhoz, majd léptek zaja törte meg az addig nyugis csendet, ami a folyosó végéről jött. Raven kibotorkált a szokásos pizsiszettjében és leült velem szembe az asztalhoz. Komótosan, mint aki jól végezte dolgát nyúlt a bögrém után és belekortyolt:
- Nem baj, hogy az az enyém? - feleltem kissé felpaprikázva.
- Csak egy korty volt, bocsi. Mész valahova? - mutatott végig az ujjával az öltözékemen.
- Már haza is értem. - vettem magamhoz egy újabb kortyot.
- Röviden és tömören....
- Hát...Márk anyjához mentem át a cuccokért, ami mellesleg ott maradt, mindegy, elmondta, hogy a fiát boldogtalannak és szomorúnak látja. Kérte beszéljek vele. Ez még nem is lenne akkora durranás, ha nem én lennék a legjobb dolog Márk életébe....és most szó szerint idéztem. - fejeztem be, Raven szemei azonnal kinyíltak utolsó mondatom hallatán.
- A legjobb dolog? - mosolygott, ami átváltott röhögésbe.
- Ne röhögj, így is szar nekem ez a z egész helyzet, és még te is nehezíted, nemhogy inkább segítenél. - szóltam hozzá összehúzott szemekkel.
- Beszélj vele, ha megígérted. Aztán vagy nyugi lesz vagy akkor úgysem kell már többet beszélnetek.
- Mit csinálsz ma? - kérdeztem.
- Összefutok pár itteni ismerőssel. Beülünk moziba meg ide-oda. Megyek is valami emberibb külsőt varázsolni magamnak. Kitartást a délutánhoz. - adott egy puszit az arcomra majd eltűnt a szobájában.
Mivel volt 2 órám a találkozóig, úgy döntöttem, hogy bemegyek a városba venni valamit Beth-nek. 45 percnyi tétova bolyongás után végre megtaláltam az ideális ajándékot: egy karkötőt charmokkal és egy angol zászlót ábrázoló hátlapot az iPhone-jára. Rajong Angliáért, szóval biztosan tetszeni fog neki.
Leültem az egyik padra, hiszen volt még 1 órám. A padtól néhány méterre volt az a kávézó, ahol tegnap megismerkedtem Petivel. Meglepően furcsa érzésem volt vele kapcsolatban, de kizárólag jó értelemben. Majd eldől, hogy milyen szerepet fog betölteni az életemben. Nem is kellett tovább gondolkodnom, ugyanis egy sms szakított félbe:
"Szia, Peti vagyok a kávézóból. Remélem emlékszel még rám. Most még dolgozok, este 7-ig. Nem lenne kedved utána találkozni? Puszi Xx"
Az üzenet akarva akaratlanul is mosolygásra késztetett. Mire a telefonból felnéztem már nem a padon ültem, hanem a kávézó bejárata előtt ácsorogtam. Beléptem, Peti épp egy vendéget szolgált ki, mikor meglátott. Mosollyal az arcán indult el felém, ami engem is erre késztetett:
- Szia! Hát te? Épp most írtam sms-t. - kezdte, majd a bárpulthoz invitált.
- Szia! Vásárolgattam egy barátnőmnek. Én meg épp most olvastam el. - lóbáltam meg a kezemben a telefont.
Nevetett, és közben rám nézett egy fülig érő mosollyal.
- Öhm...adhatok valamit?
- Nem, köszönöm. Nem maradok sokáig. Csak mivel itt voltam, benézek és szívesen találkoznék Veled este. - vigyorogtam, mint a tejbetök.
- Jólvan. Megfelel itt fél 8-kor? - kérdezte.
- És hová megyünk?
- Az titok! - adott egy rejtélyes választ, amit soha nem szerettem.
- Hát jó. - válaszoltam. - Nekem viszont mennem kell, szóval akkor itt leszek fél 8-ra.
- Oké, Szia.
- Szia, jó munkát.
Kiléptem a kávézóból és hazafelé vettem az irányt.
~Márk~
A 4 órás edzés után fáradtan vetem bele magam a hazaútba. Ma kivételes alkalommal gyalog vagyok, ugyanis az éjjel támadt egy fura tervem, amivel kiengesztelhetném Lizt. Mivel edzés után fürödtem és nem árasztok magamból büdös szagot, így nyugodtan mertem belépni......
 

8 megjegyzés:

  1. Itt abbahagyni?! :o hogy merted?! :D
    nagyon jó rész volt, és fordulatos :D
    létsziii siess a kövivel:$:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fruzsi!
      Ige, itt hagyom abba, mert akkor lelőném a poént!
      Már fent is van a következő rész, ami remélem tetszeni fog. Várom a kommentedet!
      Puszi

      Törlés
  2. valahogy úgy érzem baj lesz abból hogy Liz este Petivel találkozik:DDD nem tudom miért. csak megérzés. és most akkor Márk Lizhez megy?:o de ugye nem fognak összeveszni? eleget veszekedtek már! :D amúgy tetszett:D várom a következőt mert nagyon kíváncsi vagyok arra hogy mik fognak történni. siess<3:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem kell feltétlenül rosszra gondolnod, ha ők este találkozni fognak. Igen, Liz most Márkhoz megy. Hát, hogy veszekedni fognak-e majd a következőkben derül rá fény :D
      Amúgy fent az új fejezet.
      Puszi

      Törlés
  3. Szia B.!
    Az előző kominál szakszerű voltam, de most bepörögtem (jó értelemben :D)!
    Itt valami nagy gubanc lesz, van egy olyan érzésem. Most akkor Márk Lizhez megy? De Liz meg találkára készülődik Petivel! Mi lesz itt? Remélem azért rendezik a dolgaikat és nem haragban kell elutaznia Márknak! :/
    Várom a következőt! :)
    Lauren :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lauren!
      Nem baj ha szakszerű voltál, sőt örülök annak, hogy elmondtad a véleményed. Gubanc az lesz, ezt előre kijelenthetem. Igen Márkhoz meg, de Petivel is találkozni fog.
      Fent van az új fejezet.
      Puszi

      Törlés
  4. Kedves B.!
    Nem rég találtam rá a blogodra és azóta az összes részt elolvastam! :))
    Tetszik ahogy írsz és izgalmas a történet. Szeretem a szerelemről szóló blogokat bár ha belegondolok, csak olyat olvasok... :D
    Szóval nem fogok itt fölöslegesen papolni, de remélem Liz kibékul Márkkal. Kivancsivá tett hogy vajon Markkal avagy Petivel fog összejönni.. :)
    Ha lesz kedved és időd, beneznel hozzám és irnal néhány szót, érdekelne a véleményed?
    www.tiniszerelem6.blogspot.hu
    Csak így tovább várom a következőt! ;)
    Puszi: Little Zsoo <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsoo!
      Örülök, hogy elolvastad a blogomat, és hogy tetszik amit írok. Egy idő után biztosan ki fognak békülni, de az nem most lesz.
      Elolvastam a blogodat, véleményt is írni fogok, amint lesz rá időm.
      Puszi

      Törlés